Klog på Crowdfunding!

Vil du være din egen crowdfunding ninja og vil du lære at lave en mega sej crowdfunding kampagne? Det behøver nemlig ikke, at være hverken svært eller mega dyrt at skrue en god kampagne sammen.

På kurset her giver jeg dig alle de grundlæggende værktøjer, som du skal bruge for selv at lave og markedsføre DIN crowdfunding kampagne. Du får adgang til 11 gode lektioner og masser af skabeloner. 

 
Din investering: 3.500 kr. + moms

Få alle værktøjerne til at bygge din egen crowdfunding kampange

Det behøver ikke være svært og du kan komme i gang i dag

Hvordan virker det?

 

Med online kurset ”Klog på Crowdfunding”, giver jeg dig en skridt for skridt guide til, hvad der skal til for at skabe en succesfuld crowdfunding kampagne.

Alt det her får du på kurset:

Modul 1: Crowdfunding basics

Få helt styr på de grundlæggende termer og den indledende planlægning

I første modul lærer du:

  • Hvad er crowdfunding egentlig og hvilke typer findes der?
  • Hvordan griber du planlægningen af en crowdfunding kampagne an?

I første modul får du desuden adgang til:

  • En projektplan, der kan hjælpe din med planlægningen
  • En mega sej brainstormøvelse, der hurtigt og effektivt giver dig og dit team overblik over, hvad I skal gøre

Modul 2: Opsætning af din kampagne

Vi graver ned i maskinrummet og går i gang med selve kampagne set-uppet.

I andet modul lærer du:

  • Hvilken platform passer til din virksomhed (og hvad er fordele og ulemper ved de forskellige platforme?)
  • Hvordan laver du nogle mega seje rewards, der tiltaler dine backere
  • Hvad indeholder en effektiv crowdfunding video egentlig

Du får også adgang til:

  • En videogennemgang af, hvordan du teknisk sætter en kampagne op på eks. Kickstarter

Som bonus får du adgang til et videomodul med en professionel fotograf, der viser dig, hvordan du selv laver lækre produktbilleder med din smartphone

Vil du vide mere om, hvad du får når du investerer i kurset? 

 

I videoen her til højre kan du høre mig fortælle om alle de guldkorn jeg deler ud af på kurset.
 
Du får bl.a.
  • 8 timers step-by-step undervisning
  • Alle mine bedste skabeloner, lige til at fylde ud
  • Tips & tricks til, hvordan du styrer din crowd
  • og meget meget mere… 

Modul 3: Kommunikation

Uden en kick-ass kommunikationsstrategi, er der jo aldrig nogen der opdager din fede crowdfunding kampagne

I tredje modul lærer du:

  • Hvilke hjælpemidler findes der?
  • Hvordan får du lavet den rette salgstragt for din kampagne
  • Du får hjælp til at definere din målgruppe, så din kampagne rammer dem perfekt
  • Er Facebook vigtigt og hvordan kommer du i gang (hint: du skal bruge din persona her)
  • E-mail markedsføring for begyndere og hvorfor det er sindssygt vigtigt når du planlægger din crowdfunding kampagne

I tredje modul får du desuden:

  • En skabelon til din kommunikationsplan
  • 2 strategier til Facebook annoncering
  • En skabelon, der hjælper dig til at beskrive din persona

Modul 4: Launch og crowdcontrol

Vær sikker på, at du får det maksimale ud af dine backere, så de bliver til dine bedste ambassadører

I fjerde modul lærer du:

  • Hvordan du launcher din kampagne så det giver opmærksomhed
  • Hvordan du håndterer dine backere mens din kampagne kører
  • Hvordan du kommunikerer med og til dine backere når din kampagne er færdig (mens de venter på dit produkt)

I fjerde modul får du desuden:

  • En introduktion til, hvordan du bruger crowdsourcing under og efter din crowdfunding kampagne, så du ikke blot får penge fra dine backere, men også får deres hjælp til at udvikle dit produkt og din virksomhed.
  • Du får desuden adgang til et eksklusivt interview med Daiana Fobian Nielsen, der er founder af Danish Crowdsourcing og en af de skarpeste hjerne indenfor crowdsourcing.

Er du klar til at komme i gang med din kampagne?

Din underviser:

 

Mit navn er Kristine Pontoppidan og jeg er crowdninja og stifter af NinjaConsult.

Jeg har arbejdet med crowdfunding og crowdsourcing de seneste fem år og har holdt et utal af workshops og foredrag i både Danmark og udlandet.

Jeg har tidligere arbejdet hos både Eksportrådet, Udenrigsministeriet og Erhvervsstyrelsen, men i 2015 sprang jeg ud som selvstændig ninja og har siden hjulpet både virksomheder, iværksættere og organisationer med at bruge CrowdPower i deres udvikling.